Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami

Od 6 marca br. punkt informacyjny UMŁ zlokalizowany w hipermarkecie E. Leclerc przy ul Inflanckiej 45 będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 13-17.

 

logo centrum (orginal)

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 „Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

 

Zastanawiasz się, w jaki sposób wymienić dowód osobisty, zameldować się, zarejestrować firmę, wnieść opłatę skarbową, gdzie złożyć dokumenty? A może chcesz wiedzieć, jaki podatek musisz zapłacić albo jak uzyskać zezwolenie na usunięcie drzewa? Odpowiedź na te i wiele innych pytań dotyczących usług Urzędu Miasta Łodzi i wybranych miejskich jednostek organizacyjnych uzyskasz w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami:

 

 

call center (orginal)

ZADZWOŃ pod numer
+ 48 (42) 638-44-44

Pod tym numerem telefonu dyżurują nasi konsultanci, którzy pomogą w rozwiązaniu problemu i odpowiedzą na zadane pytania.


Jeżeli zatelefonujesz poza godzinami naszej pracy, zarejestrujemy Twoją wiadomość. Oddzwonimy, najszybciej jak to możliwe.


Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00, a w soboty od 9.00 do 13.00.


PRZYJDŹ do sali  obsługi ŁCKzM przy ul. Piotrkowskiej 110 (wejście od pasażu Schillera),

wejście (orginal)

gdzie:

  • uzyskasz informację i pomoc w wypełnieniu dokumentów,
  • złożysz wnioski, pisma, dokumenty skierowane do każdej komórki organizacyjnej UMŁ,
  • uzyskasz dostęp do ewidencji działalności gospodarczej,
  • skorzystasz z dostępu do aktualnych przepisów prawnych,
  • złożysz wniosek i odbierzesz dowód osobisty,
  • załatwisz sprawy z zakresu ewidencji ludności (zameldowania i wymeldowania),
  • potwierdzisz, przedłużysz lub unieważnisz profil zaufany ePUAP,
  • otrzymasz identyfikator typu „M", „S", „T", upoważniający do wjazdu na ul. Piotrkowską.
  • złożysz skargę lub interwencję,
  • złożysz wniosek i otrzymasz Miejską Kartę Seniora,
  • otrzymasz Pudełko Życia,
  • otrzymasz bezpłatne woreczki na psie nieczystości,
  • zapłacisz podatki lokalne oraz inne rachunki w punkcie bankowym,
  • aktywujesz usługę mDokumenty (pilotaż).

centrum (orginal)

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 19.00, a w soboty od 9.00 do 13.00.

ODWIEDŹ PORTAL INTERNETOWY www.lckm.uml.lodz.pl,

gdzie:

  • uzyskasz dostęp do bogatej Bazy Wiedzy, a w niej znajdziesz opisy sposobu prowadzenia spraw, miejsce ich załatwienia, czas realizacji, wymagane dokumenty i opłaty,
  • zgłosisz swój problem, interwencję, pytanie.


WYŚLIJ FORMULARZ ELEKTRONICZNY


Jeśli posiadasz bezpieczny podpis elektroniczny lub profil zaufany możesz zainicjować sprawę bez konieczności osobistego stawiennictwa w Urzędzie.

Drogą elektroniczną - za pośrednictwem formularza elektronicznego - bezpiecznie i zdalnie możesz złożyć wniosek z bogatego wachlarza świadczonych przez Urząd usług:

Formularze przygotowane w ramach projektu „Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami”:

 

1. Rejestracja działalności gospodarczej

 

2. Podatek od osób prawnych

 

3. Zezwolenia i certyfikaty

 

4. Podatek od osób fizycznych

 

5. Świadczenia społeczne

6. Akt urodzenia, zgonu, zawarcia związku małżeństwa


Pozostałe formularze

 

NAPISZ DO NAS:

  • e-mail: lckm@uml.lodz.pl
  • faks: +48 (42) 272-60-01
  • adres: Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź


Wszystkie wymienione formy kontaktu z Urzędem powstały z myślą o tym, abyś mógł rozwiązać swoje problemy w jednym miejscu, pod jednym numerem telefonu, w wydłużonym czasie pracy Urzędu i w wygodnej dla Ciebie formie.

Zapraszamy!

***

stopka lckm (orginal)