Aktualności

« back

Spoty promują Łódź
2012-09-28
Udostępnij na facebook

W Muzeum Kinematografii zaprezentowano spoty i film promujące Łódź jako Centrum Przemysłów Kreatywnych.

„Spoty o Łodzi może nie są doskonałe, ale są INNE. Na pewno Łódź nie będzie się wstydzić odwagi, oryginalności i szczerości jaka z nich emanuje. Ja, jako mieszkaniec tego miasta jestem dumny, że ich główne założenie to stawianie na LUDZI, którzy zdecydowali się tutaj zostać i tworzyć. To oni budują pozytywny wizerunek Łodzi. Osobiście dość mam wylukrowanych spotów promocyjnych innych miast. Nie wierzę im. Nie wstydźmy się tego skąd jesteśmy. Bądźmy sobą. Tylko tak możemy pokonać szarość i apatię."- Piotr Szczepański, operator, reżyser, scenarzysta.

Spoty oraz film prezentują niesztampowe podejście do marketingu regionów i wielką szczerość w pokazaniu Łodzi taką, jaka jest. Spoty zmierzą się z powierzchownym wizerunkiem Łodzi postindustrialnej i w autentyczny sposób ukazują miasto w kontekście archetypu Feniksa odradzającego się z popiołów.

„W naszej produkcji skupimy się na młodej kreatywnej sile Łodzi, która rozkwita na surowej tkance miejskiej, dzięki czemu przeradza się w nie dającą się zignorować energię twórczą." - mówi Daniel Rakus, autor koncepcji, łodzianin, absolwent UŁ.

Zapraszamy do obejrzenia czterech spotów oraz filmu:
Projekt „Promocja Marki Łódź - Centrum Przemysłów Kreatywnych" realizowany jest przez Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta w 2012r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego.

 

« back

edukacja

zdrowie

Strategia 2020+ zakladka miasto

Przemysły Kreatywne

Użytkowanie wieczyste 2016